Reklama

Extraliga v kostce: Na stadionech duní mantinely i tribuny, Jágr stále táhne! Zůstane hokej na ČT?

Hokeje začíná přibývat a to se nám pochopitelně líbí! Pozornost z kanceláří se pomaluje přesunuje na ledovou plochu. Diváci mají jasno, především ti v Příbrami. I když slavný Jaromír Jágr zatím krouží pár minut ve čtvrté lajně, stále táhne obecenstvo. Bez ohledu na to, že Kladno hraje na neutrální půdě. Hrálo se však i na ostatních stadionech, například prvoligová Slavia si vyšlápla v Edenu na Spartu. Další aktuální zajímavosti nabízíme v našem tradičním rychlém přehledu.

  • Zápasová příprava extraligových týmů je v plném proudu. Zatím sice omezené množství diváků sleduje na stadionech své týmy v okleštěných sestavách, za návrat hokeje jsou však nesmírně vděční. I díky zapojení mladých juniorů se moc nedá hledět na výsledky příliš vážně, jelikož se jednalo spíše o takové zápasové tréninky. Některé z nich však už teď mohou mít šťávu. Takhle vypadají výsledky ze čtvrtka:
Pardubice  vs.  Olomouc3:1
Energie KV  vs.  Litvínov5:3
Kladno  vs.  Jihlava3:1
Kolín  vs.  Mountfield HK2:1
Plzeň  vs.  Motor ČB5:3
HC Slavia  vs.  HC Sparta5:2
Zdroj: Livesport
  • Na přípravné zápasy mohou už konečně vyrazit také diváci. Bohužel ne všechny kluby v tomto období oficiálně zveřejňují návštěvnost. Nejméně fanoušků během čtvrtku si našlo cestu na stadion v Pardubicích (328), nicméně tohle číslo určuje spíš nemožnost odehrát zápas ve velké hale, tam by zájem byl patrně daleko větší. Lépe to vypadalo v Karlových Varech, kde přišlo 1150 diváků. Jelikož neznáme počet diváků z pražského derby mezi Spartou a Slavií, vítězem v návštěvnosti jsou kladenští Rytíři. Přestože se utkání hrálo v Příbrami, našlo si cestu na hokej 2416 diváků. Magnet JJ68 zkrátka stále táhne.
  • Olomouc zve fanoušky na slavnostní křest nových dresů před sezonou 2021/2022. Akce proběhne v pátek 13.8. od 17:00 ve FunParku u Galerie Šantovka, která je hlavním partnerem této akce. Kromě toho bude na programu rekapitulace minulé sezony, představení nového kapitána nebo autogramiáda. K občerstvení bude připraveno 300 kousků zlatavého moku od dlouholetého partnera Extraligy.
  • Dalším zahraničním hráčem, jenž se v extraligovém dresu objeví na zkoušku, je norský obránce Hakon Nilsen. Třiadvacetiletý bek se pokusí zabojovat o smlouvu na Kladně, kde byl na zkoušce už před sezonou 2017/18. Už dříve Rytíři oznámili šest zámořských posil, což je maximální povolený počet cizinců, který může do extraligového zápasu nastoupit.
  • Asociace profesionálních klubů (APK) si definitivně plácla s agenturou BPA Sport Marketing, jakožto se staronovým generálním marketingovým partnerem Extraligy ledního hokeje. Ta bude kluby zastupovat ve vybraných marketingových právech od sezóny 2023/24 do sezóny 2027/2028. Jak bude smlouva přesně vypadat a co přinese především divákům, bude předmětem dalších vyjednávání.
  • Marketingová agentura Tipsport Extraligy zajištuje například prodej televizních práv. Mezi některými lidmi panují obavy, že se hokej vytratí z České televize, a přesune se na placené kanály, případně by část zápasů vysílala například Nova. To jsou však zatím všechno pouze spekulace. Aktuální smlouva, která zajištuje současnou podobu rozdělení zápasů mezi ČT Sport a O2 TV Sport vyprší po sezoně 2022/2023. Pak už je to pochopitelně otázka peněz.

Zdroj: Tipsport Extraliga

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Oblíbené