Reklama

Proč byl gól Francie z ofsajdu uznán? Pravidlo, říká rozhodčí. Nedává to smysl, vzteká se Busquets

Finále Ligy národů mezi Francií a Španělskem nabídlo velice zajímavou podívanou. Kromě skvělého zakončení Oyarzabala a nádherného gólu Benzemy jsme viděli i sporný gól z ofsajdu, který je podle pravidel v pořádku.

V prvním poločase jsme branku neviděli, druhé dějství nabídlo mnohem zajímavější podívanou. V 64. minutě otevřel skóre utkání Mikel Oyarzabal, už za dvě minuty však bylo srovnáno.

Karim Benzema si našel míč na rohu velkého vápna, přistrčil si jej doprostřed a vymetl šibenici Simonovi branky.

A Francie dokázala zápas otočit, když se v 80. minutě trefil Mbappé. Jenže jeho gól byl dost kontroverzní. Na první pohled byl totiž jasně v ofsajdu.

Španělsko se rozčilovalo, že gól padl z ofsajdu a neměl tedy platit. Eric García se však snažil přihrávku zastavit skluzem, jenže míč posunul pouze do běhu Mbappému.

“Pro nás to na hřišti vypadalo jako ofsajd. Rozhodčí řekl, že když se Eric snažil hrát balón, tak byl ofsajd zrušen, ale to nedává smysl,” rozčiloval se Busquets v televizi El Chirinquito.

“Byl to jasný ofsajd. Rozhodčí mi řekl, že jsem se snažil hrát balón. A co mám dělat? Stát stranou a nechat ho běžet? Zřejmě takové je pravidlo,” dodal pro El Chirinquito García.

Pokud by García chtěl odkopnout balón, ale netrefil ho a mířil k Mbappému, o ofsajd by se jednalo. Jenže Garcíův dotek byl skutečně minimální, neměl žádnou velkou šanci míč odklidit do zámezí. Proto aplikace tohoto pravidla působí poměrně zvláštně.

Zdroj: Goal, El Chiringuito, Twitter

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

  1. Docela se divím že se něco podobného řeší až teď. On tu offsidovou akci tím dotekem prerusil a Mbappe už pak jen z nové akce převzal mic a … o offide jit tedy skutečně nemusí . Byly to prostě dve akce ne jen jedna určitě už k něčemu podobnému došlo v minulosti tak nevím zda to taky pustil.
    Sluší se ale říct že v případě pochybností se to tak piskat nemá, tak to aspoň platilo před VAR

        • dřív to tak bylo ale dneska se přihrává dopředu, kde jsou třeba dva hráči a jeden je v ofsajdu a druhý ne, pokud ten v ofsajdu nemá zájem hrát a ten co není v ofsajdu dá gól, je to v pořádku, PŘESTOŽE podle starýho výkladu by to byl ofsajd

  2. nesmysl…v době kopu!!! byl Mbappe v ofsajdu, to co se děje potom je šumafuk i kdyby hrál obránce rukama volejbal!! V době kopu byl v ofsajdu A MĚL SE NA TO KONTO PÍSKAT OFSAJD, zbytek jsou jen trapné řeči…

  3. Tohle že má být profesionální fotbal? Točí se v něm miliardy a oni nevědí co je rozhodující pro ofsajd. Vždy platilo postavení hráče v ofsajdu v okamžiku kopu nahrávajícího hráče. O tom, že by se toto pravidlo změnilo, jsem nikdy neslyšel. Vše to vyplývá z debilního varu, kdy se nechá akce dokončit a pak sudí dostane echo do sluchátek, že by mohlo dojít k porušení pravidla. Místo aktivistických tirád s rasizmem a inzultací v tunelu po zápase, by se měli tlustí bafuňáři zabývat fotbalem a jeho pravidly, jinak tam nemají co pohledávat. Ale tohle je marný boj.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Oblíbené