Spojte se s námi


Fotbal

Barcelona vydala nové dresy se sponzorem Spotify. Snad nám přinesou hodně titulů, říká Xavi

Ročník 2021/22 je u konce a fotbalové týmy se již chystají na novou sezónu. Kluby tak představují fanouškům nové dresy, ve kterých se představí v příští sezóně. Jako další na řadě je Barcelona.

Publikováno

dne

Ročník 2021/22 je u konce a fotbalové týmy se již chystají na novou sezónu. Kluby tak představují fanouškům nové dresy, ve kterých se představí v příští sezóně. Jako další na řadě je Barcelona.

Katalánci měli co napravovat, jelikož loňská kombinace, která připomínala spíše klaunský převlek, slízla obrovskou vlnu kritiky.

Proto se v letošní sezóně Nike k žádným velkým experimentům neodhodlal, ačkoliv do klasiky má dres také poměrně daleko.

Piqué a spol. budou v sezóně 2022/23 oblékat dres s velkým tmavě modrým pruhem na ramenou a rukávech, prostřední část dresu lamují klasické červeno-modré pruhy.

Novinkou je také sponzor, Barcelona totiž uzavřela dohodu se streamovací společností Spotify. Na hrudi tak končí Rakuten a nahradí ho znak a nápis hudební společnosti.

https://twitter.com/FCBarcelona/status/1532629021481222146

Nový dres dostal do rukou i trenér Xavi, kterému se moc líbil a dokonce už vyhlížel lepší zítřky.

„Je moc pěkný, líbí se mi. Snad nám přinese štěstí a budeme v něm vyhrávat tituly,“ popisoval nový dres Xavi.

Zdroj: FC Barcelona

Reklama

Oblíbené

Copyright © 2017-2024 RUIK Digital s. r. o. | Sportovní zprávy, výsledky, preview a tipy na sázení zdarma - Fotbal, Hokej, Tenis, Oktagon, UFC, Esport a F1. Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! Zákaz účasti osob mladších 18 let na hazardní hře.