Spojte se s námi


Fotbal

Duel AC Milán s Interem se stal na vstupenkách nejvýdělečnějším utkáním v historii italského fotbalu!

Italské město módy zažívá v letošní sezoně nadstandardní tažení, neboť oba celky v rámci pohárové Evropy překvapují. První vzájemné střetnutí navíc přineslo nevídaný rekord.

Publikováno

dne

Italské město módy zažívá v letošní sezoně nadstandardní tažení, neboť oba celky v rámci pohárové Evropy překvapují. První vzájemné střetnutí navíc přineslo nevídaný rekord.

Inter i AC Milán se po téměř 15 letech dostali mezi poslední čtyřku Ligy mistrů a los navíc fanouškům přál. Přiřadil totiž oba rivaly ke společným dvěma duelům.

První z nich se odehrál již tuto středu a hostilo jej pochopitelně věhlasné San Siro. Ikonický svatostánek otevře divákům své brány i na odvetné utkání.

Jedná se tak o velikou raritu, kdy oba semifinálové duely budou k vidění na jednom stejném stadionu.

V rámci prvního střetu byli jako domácí uvedeni Rossoneri, jenž tak měli k dispozici pro své fanoušky více vstupenek. Atmosféra byla bouřlivá, koneckonců na právě až elektrizující atmosféru jsou italští fanoušci zvyklí.

V duelu z 11. května navíc padl historický rekord. Ochozy San Sira byly beznadějně vyprodány a co se tržeb ze vstupenek týče, jednalo se o ten vůbec nejvýdělečnější zápas historie italského fotbalu.

Dle italského deníku La Gazetta dello Sport se částka z lístku vyšplhala na astronomických 10 461 000 eur! Jednalo se o skutečný fotbalový svátek.

O tom svědčí i počet osobností, jenž si nenechali tento střet ujít. K vidění mohl být Novak Djokovic v čestné lóži vedle Andrije Ševčenka, jeho tenisový parťák Matteo Berrettini či jezdec F1 Pierre Gasly.

Onen rekord ale nejspíše nebude mít dlouhého trvání. V odvetném duelu, jenž budou oficiálně hostit Nerazzurri, by se mělo vybrat až 12 milionů eur.

Právě Inter má navíc k branám istanbulského finále blíže poté, co dokázal AC porazit 2:0. Domácí byli bez Portugalce Rafaela Leãa směrem dopředu prakticky neškodní a je otázkou, zda se tento křídelník do odvety dá do kupy.

Zdroje: Onefootball, UEFA

Reklama

Oblíbené