LG vstupuje do světa esportu a spouští vlastní značku

Nadnárodní společnost LG Electronics spouští vlastní komunikační kanál a značku, LG Gaming. Podle dostupných informací by se měla zaměřit nejen na hardcore hráče, ale přinést povědomí o produktech LG i mezi široké herní publikum.

LG se na práci na tomto projektu spojuje s esportovou agenturou Kairos.

„Herní a esportová komunita je jednou z nejvíce unikátních a nejzajímavějších skupin na světě. Jako jeden z elektronických lídrů je pro nás důležité být zainteresování v těchto skupinách a dodat jim zajímavý, originální a autentický obsah,“ prozradila Carolyn Anderson, marketingová ředitelka LG Electronics UK.

Agentura Kairos v minulosti stála za zrodem KFC Gaming, který se rozšířil do celého světa. I na lokální úrovni se KFC vyznačuje kroky v rámci esportu.

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Oblíbené

Chceme pomoct koeficientu a prezentovat se jako dobrý tým, tvrdí Hoftych

Ve čtvrtek se Liberec představí na půdě belgického Gentu. Doma dokázal překvapivě vyhrát, nyní to bude mít ale těžší. Cíl má však kouč Pavel Hoftych jasný.

Zbrojovka Brno a Lužánky: Ze slavné éry pouhá vzpomínka

Zbrojovka Brno a Lužánky. Spojení, které je dnes už pouhou nostalgií, dříve bylo slavným spojením. Koneckonců tamní atmosféra je dodnes pověstná a v tehdejší době byl i jihomoravský klub poněkud jinde než nyní.

Kdo by nahradil Zidana v případě jeho odstoupení? Pochettino, Raúl či starý známý

Real Madrid řeší velký problém. Celek Zinedina Zidana se od nové sezóny nepotkal s dobrou formou, téměř na každý povedený zápas připadají dva zpackané.