Spojte se s námi


Bojové sporty

TikTok s ním vyběhl. Nevzdal se a teď spravuje největší síť influencerů v Evropě. I Vémolovi pomohl k větší slávě

Nikdy se nevzdávat. Heslo, které by mohl mít Petr Horálek vytesané vedle jména. Čísla jeho účtu WELOVEFUN na sociální síti TikTok vyráží dech. Bezmála půl milionu odběratelů a přes 19 milionů lajků. Přitom nechybělo mnoho a světoznámou aplikaci zavrhl. Nyní predikuje, že do tří let dokonce trumfne Instagram. 

Publikováno

dne

Nikdy se nevzdávat. Heslo, které by mohl mít Petr Horálek vytesané vedle jména. Čísla jeho účtu WELOVEFUN na sociální síti TikTok vyráží dech. Bezmála půl milionu odběratelů a přes 19 milionů lajků. Přitom nechybělo mnoho a světoznámou aplikaci zavrhl. Nyní predikuje, že do tří let dokonce trumfne Instagram. 

TikTok objevil Petr Horálek v roce 2019, o necelý rok později už svou tvorbou nadchl desítky tisíc lidí a jeho účet se pyšnil úctyhodnou číslovkou devadesát tisíc followerů, jenže pak sociální síť s mylným přízviskem „jen pro děti“ nepochopitelně zasáhla.

„Z ničeho nic mi účet smazali a dodnes vlastně neznám důvod. Člověk se pak cítí úplně bezmocně. Byl jsem naštvaný, ale zároveň i odhodlaný,” vzpomíná Petr. “Řekl jsem si, že na TikToku vytvořím něco, co nebude závislé jen na jednom profilu. Tím se zrodila myšlenka WELOVEFUN,” popisuje vznik své organizace, která na TikToku spojuje kreativní tvůrce s firmami, které se na platformě chtějí prosadit.

Neodůvodnitelné mazání účtů od platformy se sice děje i dnes, teď už je ale Petr se svou firmou napojený přímo na TikTok a zná cesty, jak to řešit.

Co tedy WELOVEFUN, v překladu „milujeme zábavu“, znamená? „Jednoduše řečeno jsme domovem pro influencery, kteří mají každý jedinečnou formu tvorby na TikToku, ale zároveň fungují jako tým. Z talentovaných jedinců jsme schopni udělat hvězdy. Pod účtem WELOVEFUN tak najdete celou řadu špičkových tvůrců a každý návštěvník si přijde na své. Těmi prvními byla třeba Sairem, Samuel Samake, Hanka Gelnarová a další. Jde nám hlavně o kvalitu tvorby. Navzájem si pomáháme růst,“ říká. 

Jen u influencrů to ale nekončí, Horálek ve spolupráci s nimi podporuje i firmy, které se chtějí na nejrychleji rostoucí platformě prosadit a oslovit nové specifické publikum.

„To je právě hrozně zajímavý trend. Na TikTok už se přesouvají i české firmy a dávají tvůrcům prostor vydělat skrze své nápady peníze. Začínali jsme s Warner Music Group. Později se přidalo BMW, Okay Elektro nebo třeba OKTAGON MMA. Dělali jsme kampaně pro Volkswagen i Sony Music. Zajímají nás jedničky na trhu. My je učíme adaptovat se na specifické prostředí TikToku, vytváříme pro ně strategii fungování na platformě, tvoříme pro ně placenou inzerci, influencer marketing a jsme schopni pro ně i tvořit videa. Tyto dva světy tedy propojujeme navzájem,“ detailně popisuje svou práci Petr Horálek. 

Právě OKTAGON ho uchvátil tak, že mu toto spojení začalo ihned dávat smysl. „Už to bude rok, co spolu tvoříme. S týmem jezdíme na každý turnaj, kde natáčíme videa a zároveň využíváme i obsah, který produkuje OKTAGON na ostatní platformy, který následně upravujeme pro potřeby TikToku. Za to dobu jsme se z 25 tisíc sledujících dostali přes hranici 100 tisíc. Měsíčně doručujeme přes 1,3 milionu impresí. Takže možná i Terminátorovi Karlosovi jsme pomohli být slavnější,“ dodává s úsměvem. 

TikTok je v dnešní době často porovnáván s Instagramem. Podle Horálka je mladší TikTok mnohem vhodnější pro začínající tvůrce, kteří na Instagramu nedostanou od samotného algoritmu tolik prostoru.

„TikTok už dávno není jen aplikací pro děti, jak tomu mohlo být v roce 2019. Sám TikTok více podporuje edukační obsah, přibývá spousta motivačních videí a podobného obsahu pro starší publikum. Na platformě funguje stále více starších influencerů a daří se jim tam. Zároveň si nemyslím, že by Instagram a TikTok měly být přímými konkurenty. Mohou fungovat vedle sebe. TikTok je jedničkou co se týče vertikálních videí. O trendovosti hovoří i fakt z posledních dvou let, kdy TikTok překonal ostatní aplikace v počtu nových stažení. S tím, co nového se chystá to navíc bude stále atraktivnější prostředí pro firmy, tím pádem i pro influencery, které si firmy zvolí do svých kampaní. Podle mého názoru TikTok překoná Instagram, a to do tří let,“ uzavírá.

Zdroj: Oktagon MMA 

Reklama

Oblíbené

Copyright © 2017-2024 RUIK Digital s. r. o. | Sportovní zprávy, výsledky, preview a tipy na sázení zdarma - Fotbal, Hokej, Tenis, Oktagon, UFC, Esport a F1. Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! Zákaz účasti osob mladších 18 let na hazardní hře.