Spojte se s námi


Fotbal

Volá Manchester! K historickému 4. titulu v Premier League PUMA a Manchester City přidaly i představení nového domácího dresu pro sezónu 2024/25

Manchester City má v těchto dnech na pilno. Včera tým jako první v historii Premier League zvítězil čtyřikrát po sobě a ještě předtím společně s globální sportovní značkou PUMA odhalily nový domácí dres pro sezónu 24/25.

Publikováno

dne

Manchester City má v těchto dnech na pilno. Včera tým jako první v historii Premier League zvítězil čtyřikrát po sobě a ještě předtím společně s globální sportovní značkou PUMA odhalily nový domácí dres pro sezónu 24/25. Tradičně světle modrý dres je pro nadcházející sezonu 24/25 inspirován městskou telefonní předvolbou 0161, která je i vetkána přímo do dresu v jeho lemu.

Manchesterské 0161 pro jeho obyvatele znamená víc než jen telefonní předvolbu. Číslo je často k vidění na sloupech veřejného osvětlení, na oblečení fanoušků nebo dokonce na jejich tetování. Vyjadřuje příslušnost k místu původu, ať se jeho nositel nachází kdekoli na světě.

V nadcházející sezóně bude 0161 vetkané do nápadných lemů domácích dresů klubu. Bude nabádat fanoušky klubu z celého světa, aby dres nosili a užívali si jeho původ. Ať už se nacházejí kdekoli – od východního Manchesteru po Istanbul, od centra Manchesteru Northern Quarter po Norsko nebo jeho předměstí Moss Side až po druhý konec světa.

V novém videu na oslavu nových domácích dresů Manchester City a kreativity a kultury Manchesteru se objevil manchesterský rapper Mikey Taylor (Tays), který ke klipu k uvedení nového dresu MCR 0161 na trh také složil a nazpíval soundtrack.

„Pro mě jako fanouška City bylo splněným snem napsat a zahrát skladbu pro prezentaci nových domácích dresů Manchester City 24/25, které jsou oslavou čísla 0161 a toho, co znamená být pravý Mancunian. Líbí se mi, jak je číslo zapracováno do designu dresu – nenásilně, ale viditelně připomíná, co pro město znamená. Doufám, že si fanoušci na celém světě můj track vezmou za svůj, a nemůžu se dočkat, až tým v nových dresech vyrazí na hřiště,“ řekl Tays ke své účasti na představení nových dresů.

Marco Müller, ředitel úseku Teamsport Apparel společnosti PUMA, k tomu uvedl: „Tyto dresy krásně zosobňují, co to znamená být Mancunian a fanoušek Manchesteru City. Je to už náš šestý domácí dres pro Manchester City a jsme hrdí na to, že můžeme jeho designem opět ukázat, co znamená být Mancunian. Ať už jsou přímo z Manchesteru, nebo odkudkoli z celého světa, všichni fanoušci klub milují stejně, a právě to chceme novým dresem oslavit.“

„Od sezóny 24/25 se naše klubové repliky dresů poprvé vyrábějí s využitím iniciativy RE:FIBRE, díky níž se z RE:FIBRE materiálu už vyrobily více než tři miliony oděvů pro 35 různých klubů, což přináší ekologičtější a udržitelnější způsob výroby fotbalových dresů,“ pokračoval Marco Müller.

Hráči z celého světa si budou moci nové dresy Manchester City prohlédnout i ve velmi populární hře Fortnite a jejích tvůrčích variantách v Creator Worlds. V rámci první kampaně svého druhu vytipovaly PUMA a Manchester City některé z nejpopulárnějších her, do kterých na omezenou dobu uvedou na míru vytvořené dresy.

Ve všech pěti vybraných hrách – včetně těch nejoblíbenějších na platformě GO GOATED! – byla digitální integrace dresů zahájena souběžně s jejich fyzickou světovou premiérou. Hráči mohou dresy v digitální podobě najít také ve hrách Atlas Hiding Game, 2v2 Realistics, Chess, Ultimate Hide & Seek a Easy Obby.

Domácí dresy Manchester City jsou dostupné v prodejnách PUMA, na PUMA.com, v prodejně City na Etihad Stadium Store, na mancity.com/shop a u vybraných prodejců na celém světě.

Reklama

Oblíbené

Copyright © 2017-2024 RUIK Digital s. r. o. | Sportovní zprávy, výsledky, preview a tipy na sázení zdarma - Fotbal, Hokej, Tenis, Oktagon, UFC, Esport a F1. Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! Zákaz účasti osob mladších 18 let na hazardní hře.