Sociálním sítím vládne v Česku jednoznačně Sparta, v pomyslné tabulce je poslední Příbram

Z týmů české ligy má nejvíce fanoušků na sociálních sítích pražská Sparta, kterou na Facebooku sleduje přes 260 tisíc lidí. Naopak v tomto ohledu je na tom nejhůře Příbram, jež má něco málo přes pět tisíc fanoušků.

Pražská Sparta má na Facebooku 268 tisíc fanoušků a je tak s přehledem nejsledovanějším týmem z Fortuna ligy. Druhá Slavia a třetí Plzeň mají totiž jen ztěží přes 100 tisíc. Na tuto dvojici se ještě tlačí Baník Ostrava, kterému ke “stovce” chybí ještě 6 tisíc sledování.

Pokud se ale podíváme na druhý konec tabulky, tak je v tomto ohledu na tom nejhůře Příbram s 5,4 tisíci fanoušky. To i pět klubů z druhé nejvyšší soutěže je na tom lépe (Brno, Dukla, Hradec, Jihlava, Pardubice).

To jsme se zabývali profily na Facebooku, nicméně na Instagramu je situace obdobná. První čtyřka se nemění, tu ještě stíhá v závěsu Bohemka, která si na této sociální síti vede velmi dobře.

I na Instagramu je poslední Příbram, která se s Karvinou nedostala přes 3 tisíce sledování. Velký propad zde rovněž zaznamenalo Slovácko. Kompletní tabulku sledovanosti sociálních sítí všech klubů Fortuna ligy můžete vidět na obrázku nahoře.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..