Reklama

Slavia nepředstavila jen dres. Máme partnera za velké peníze jako v Evropě, zní z Edenu

Slavia se chce nadále posouvat a dalším krokem po získání silného majitele je představení silného globálního partnera. Tím je společnost eToro.

“Slavia dosáhla významného milníku v českém klubovém fotbale – podepsala víceleté generální partnerství s ústředím globální společnosti eToro. Přidala se tak ke klubům elitní anglické, německé a francouzské ligy,” oznamuje na svém webu Slavia.

Nejen sportovní úspěchy, sešívaní se snaží bodovat i na marketingovém poli. Nově získali generálního partnera, jako je zvykem v Evropě.

Společnost eToro bude nově na hrudi místo momentálního loga Citic, majitele klubu, které se přesouvá na rukáv.

“Hledali jsme globálního obchodního partnera. Chtěli jsme, aby to byl velký partner za odpovídající peníze, jako je to běžné v Evropě. Slavia je pro partnera propagací nejen v Česku, ale nabízí také velký marketingový potenciál pro celou Evropu,” uvedl na tiskové konferenci místopředseda představenstva klubu Tomáš Syrovátka.

“Jsme rádi, že se můžeme připojit ke Slavii Praha, a těšíme se na zahájení víceletého partnerství s úřadujícími mistry. Česká republika je pro eToro důležitým trhem a prostřednictvím tohoto partnerství doufáme ve zvyšování povědomí mezi další lidi o potenciálním růstu jejich bohatství prostřednictvím investic.

Rádi bychom fanouškům ukázali, že investování nemusí být něco, co dokáže jen pár vyvolených, ale může být stejně snadno dostupné jako fotbalové zápasy a pro některé možná i stejně zajímavé,” uvádí viceprezident marketingu eTora Nir Smulewicz.

Zdroj: SK Slavia Praha

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

  1. Jistě,pořád dokola,nic se neděje!? A když nepostoupí,tak budou hledat novyho trenéra-kolikátyho za 3 roky?my jsme rak spokojený národ!!

  2. Za mne palec nahoru. CITIC byl naprosto nečitelný sponzor ze země, kde dochází k potlačování lidských práv a proto považuji i z etického hlediska tuto změnu za dobrý krok. Naproti tomu eToro je transparentní úspěšná služba s celosvětovým dosahem, která nedávno dosáhla milníku 20 milionů klientů viz. https://investplus.cz/investice/etoro-recenze-hodnoceni-demo-poplatky-nazory-diskuze/ . Jinak v profi fotbale nejde pochopitelně o první brokerský brand – snad neznámější je sponzoring Plus500 u Atletica https://www.plus500.cz/Promotions/Atletico

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Oblíbené