Spojte se s námi


Hokej

Rarita! Vítkovice nechají podobu dresů plně na svých fanoušcích

Tohle se nevidí často! Hokejové Vítkovice se rozhodly do podoby klubu netradičním způsobem zapojit své fanoušky a vyhlásily soutěž, z níž nakonec vzejde finální podoba dresů pro celou příští sezonu.

Publikováno

dne

Tohle se nevidí často! Hokejové Vítkovice se rozhodly do podoby klubu netradičním způsobem zapojit své fanoušky a vyhlásily soutěž, z níž nakonec vzejde finální podoba dresů pro celou příští sezonu.

Zdroj: HC Vítkovice Ridera

Jedinečnou možnost aktivně se zapojit do vzhledu svých oblíbenců dostali příznivci Vítkovic. Klub se rozhodl nechat podobu dresů pro příští sezonu hokejové extraligy čistě na nich.

„Fanoušci, k rýsovacím prknům, grafickým programům nebo jen tak k fixům a pastelkám. Tentokrát to bude na vás!” láká 10. tým loňského extraligového ročníku na svých stránkách.

Omezení? Prakticky žádná, stačí pustit uzdu své fantazii. Jediné, čeho se při navrhování lidé musí držet, jsou pevně stanovené míry dresu a nutnost zakrývat alespoň 80 % plochy dominantní barvou. Tou přitom ani nemusí nutně být modrá nebo bílá, tedy standardní klubové barvy, nýbrž si každý autor může zvolit, jak bude chtít.

„Chceme dát fanouškům příležitost zapojit se přímo do realizace nadcházející sezony. Je to možnost, jak se naši fandové mohou podílet na vzhledu extraligového týmu. Mohou dát volnost své kreativitě v návaznosti na svůj vztah ke klubu,” uvedl na stránkách Vítkovic mediální pracovník Zdeněk Janiurek.

Vedle ploch vymezených pro komerční účely, číslo na přední i zadní straně dresu a jméno hráče, nemají návrháři již žádné limity. Na dres nemusí dokonce zahrnout ani logo ostravského mužstva či legendárního rytíře Vítka, který se rovněž pravidelně vyskytuje na hrudích Moravanů.

„Jsou určité mantinely, ve kterých se při realizaci návrhu dresů musíme pohybovat, a je potřeba, aby je tedy respektovali i fandové, kteří se do soutěže zapojí. Předem také avizujeme, že do hlasování o vítězný návrh nebudeme moci zapojit návrhy, které budou nějakým způsobem urážet náš klub, soupeře nebo soutěž, nebo se neztotožňují s filozofií vítkovického hokeje,” varoval Janiurek.

Podávat návrhy budou lidé smět až do 15. června. Následně se všechny profesionálně zpracují do grafické podoby a budou zveřejněny na sociálních sítích. I při výběru budou mít hlavní a jediné slovo fanoušci, neboť vítězným bude design s nejvíce lajky.

Zdroj: HC Vítkovice RIDERA

Reklama

Oblíbené

Copyright © 2017-2024 RUIK Digital s. r. o. | Sportovní zprávy, výsledky, preview a tipy na sázení zdarma - Fotbal, Hokej, Tenis, Oktagon, UFC, Esport a F1. Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost! Zákaz účasti osob mladších 18 let na hazardní hře.