Reklama

Prezentace extraligových dresů táhne pozornost. Kdo se nebál experimentovat?

Jako každý rok, i letos kluby vytasily zbrusu nové sady dresů. Někteří vsadili na klasiku a tradici, jiní šli zase experimentálnější cestou. V celkovém kontextu se dá ale rozhodně říct, že si daly kluby záležet. Některé začaly navíc s citlivějším zaujetím zapracovávat reklamy, což výslednému efektu velmi přidá.

Ne, že by extraligové kluby spolu v této disciplíně nějak soutěžily, ale moderní doba hokeje zahrnuje i fakt, že to musí taky všechno vypadat dobře.

Ne všude se dokázali citlivě popasovat s povinností umístění reklam. Celkově se však dá říct, že u fanoušků převládá spokojenost. 

Částečně je to i díky tomu, že vedení Extraligy letos zadrželo takzvané sedlo na ramenou, které používalo poměrně dost týmů. Na pohled sice vypadalo hezky, ale pokud tým nastoupil v zápase proti soupeři se stejnými klubovými barvami, oči diváka často trpěly.

RYTÍŘI KLADNO

Rytíři jsou jedním z těch, kteří se nebojí experimentovat a každý rok přiběhnou s obměněným trikotem. Letos se organizace kolem Jaromíra Jágra rozhodla umístit na dresy podélné pruhy.

MOTOR ČESKÉ BUDĚJOVICE

I letos vsadil motor na žlutou a modrou barvu. Kromě celkem jednoduchého designu zdobí dresy jména fanoušků, kteří opětovným zakoupením permanentek značně pomohli klubu po finanční stránce.

PSG BERANI ZLÍN

Přestože hokejově to ve Zlíně v posledních letech příliš neklape, lidé kolem vizuální stránky klubu pracují velmi dobře. Žádné drastické změny se nekonají, výsledný efekt ale vypadá fantasticky. Navíc mají letošní dresy symbolizovat 700. výročí města.

HC ENERGIE KARLOVY VARY

Energie vlítla do Extraligy s novou identitou už loni. Celkově patří v posledních letech mezi kluby, které si potrpí na detailech. Stejně tomu bylo letos a ve výsledku to vypadá krásně. I zde grafici zakomponovali jména permanentkářů.

HC VÍTKOVICE RIDERA

V Ostravě zastali práci designérů fanoušci, kteří dostali možnost navrhnout dres podle vlastního gusta. Z mnoha návrhů pak klub zveřejnil několik finalistů a o vítězném návrhu hlasovali opět fanoušci. Zvítězil autor FB stránky Deník hokejového fanouška. Pochvalu si zaslouží barevné zpracování reklam především na tmavé variantě.

HC ŠKODA PLZEŇ

Indiáni jsou jeden z mála klubů, který upřednostnil spíš klasiku oproti modernímu zpracování. V žádném případě to však nebylo na škodu, protože lehčí retro styl vypadá také moc dobře. Na celkové podobě pracoval zahraniční autor Dallas Kirkpatrick.

HC OLOMOUC

Olomoučtí svou kreativitu rozvinuli už loni, kdy přišli s úpravou vzhledu svých dresů po mnoha letech. Ohlasy byly vesměs pozitivní, takže se letos rozhodli dresy ještě doladit o siluety města na spodní části.

HC KOMETA BRNO

V celkovém vzhledu škodí Kometě každoročně na dresech spousta vizuálně nevídaných reklam, čemuž se nevyhnuli ani letos. I díky tomu vypadá výsledný efekt trošku chaoticky, přestože se snaha o jednoduchost popřít rozhodně nedá.

HC DYNAMO PARDUBICE

Oproti loňsku trikoty Dynama žádnou velkou změnou neprošly, ale přece jen se na to díky lepšímu barevnému zapracování reklam kouká o dost lépe. Designově zůstala klubu identita, se kterou přišel na začátku minulé sezony. Nesklidila sice žádné valné ovace, ale fanoušci si už tak nějak zvykli.

MOUNTFIELD HK

Jednou se Hradec barví více do červena, podruhé do černa, přičemž ta druhá varianta v posledních letech spíše převládala. Tentokrát to jde u tmavé varianty zase opačným směrem. U světlých dresů zvolili šedá ramena, což je po letech docela příjemná změna. Konečnou podobu si fanoušci vybírali z více návrhů.

BK MLADÁ BOLESLAV

Čím dál víc se Bruslaři v posledních letech přiklánějí k jednobarevné podobě. Letos odstranili pruhy kolem ramen a zakomponovali černou barvu na rukávy a spodek trikotů. Výsledek, ač jednoduchý, tak velmi elegantní. 

HC SPARTA PRAHA

Sparťané své dresy představili veřejnosti až jako poslední, jeden den před utkáním prvního kola. Opět nic náročného, ale velmi působivého. U tmavé varianty se Sparta drží opět rudé barvy. Jedinou kaňkou je už tradičně velký nápis BILLA na hrudi, který celkový výsledek poněkud kazí. Asi jsme si už ale zvykli.

HC BÍLÍ TYGŘI LIBEREC

U Bílých Tygrů je zvykem, že si na celkovou vizuální stránku klubu nechají potrpět. Nebojí se experimentovat ani co se dresů týče. Jednou podélné pruhy, podruhé pruhy vodorovné, teď pro změnu neonové prvky. Pokaždé je však výsledek vydařený.

HC OCELÁŘI TŘINEC

S celkovou prezentací klubu ano, ale s vizuální podobou dresů si Oceláři v posledních letech hlavu příliš nelámali a vsadili na jednoduchost a čistotu.

I letos je tak dominantou především velký vyšívaný drak na hrudi. K tomu přidali diamantový vzor na spodek, ale především bravurně zvládli zakomponovat reklamy. V jednoduchosti je zkrátka síla.

Zdroj: Tipsport Extraliga

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Oblíbené