Reklama

Pirelli mizí po 26 letech z dresu Interu Milán

Pirelli a Inter Milán – toto spojení, které působilo díky šestadvacetileté spolupráci téměř nerozlučně, končí. Úřadující italský šampion oznámil novou spolupráci s online platformou pro hlasování fanoušků Socios.

Lidé ze Socios přeplatili Pirrelli hned dvojnásobně. Italská firma na pneumatiky však zůstává oficiálním partnerem Interu i nadále. Mizí ale z přední strany dresů.

Sponzorská dohoda, která do kasy Nerazzurri přinese 24 milionů dolarů za sezónu je přitom třetí nejvyšší v Serii A.

Lépe na tom jsou už pouze Fiorentina s Juventusem. Fialky sponzoruje společnost Mediacom (29,5 milionu dolarů ročně), Starou dámu potom Jeep (53 milionů dolarů ročně).

Ve světě je na tom nejlépe Real Madrid. Od společnosti Emirates inkasuje ročně 82, 5 milionu dolarů.

V Anglii zase toto prvenství drží Manchester United, který od TeamVieweru bere 65 milionů dolarů za sezónu.

V Německu a Francii jsou to pochopitelně Bayern Mnichov (T-Mobile – 35 milionů dolarů) a Paris Saint-Germain (Accor – 57 milionů dolarů).

Zdroj: Forbes

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Oblíbené