Nový styl kopání penalt, driblink do stran a další. Novinky ve FIFĚ 20

Končící FIFA 19 měla jako každý ročník spoustu nedostatků, které se Electronic Arts snaží odstranit. Například penalty dělaly problém většině, častokrát se totiž stávalo, že při zamíření k tyči penalta letěla doprostřed branky.

Vývojáři se pokouší každým rokem víc a víc přibližovat FIFU k realitě a i letos nám EA už oznámila, co by se mělo v novém ročníku změnit. Jednou ze změn je takzvaný Autentický průběh zápasu, což znamená, že je v průběhu zápasu kladen větší důraz na hru ze strany uživatele.

Fotbalisté, kteří jsou řízení umělou inteligencí by tak i mít lepší povědomí o čase a prostoru. Jako ideální příklad poslouží situace, kdy vedete o gól v 85. minutě, Vaši hráči by se tedy neměli pouštět směrem dopředu, ale naopak zápas dohrát defenzivněji.

EA se hodně zaměřila i na dynamické situace jeden na jednoho. Ve hře by mělo k takovýmto situacím docházet častěji, než tomu bylo v uplynulých ročnících, důraz bude kladen na rozhodnutí hráče na poslední chvíli. Dále je tu vylepšení přirozeného pohybu hráče, což se vývojáři snaží zdokonalovat každý rok.

I bránění se každým rokem zdokonaluje, letošní ročník bude vylepšen o takzvané Bránění ze strany hráčů řízených hrou. Mělo by to dopomoci hráčům, které zrovna neovládáte, lépe reagovat na chování soupeře.

Druhá větší sekce byla pojmenována Rozhodující momenty. Ty by měly dát hráčům větší kontrolu nad klíčovými momenty zápasu. Například při souboji jeden na jednoho by měli mít útočící hráč větší šanci uspět, než tomu bylo ve FIFĚ 19, ve které bylo občas jednodušší trefit se z vápna, než z obyčejného nájezdu.

Větší hbitost by nám měla dopřát novinka v podobě driblinku do stran. Díky němu by měly všechny kličky vypadat reálněji. Zároveň však budeme moct bránit jinými způsoby, než doposud. Do hry budou přidány nové animace skluzů, ale i obyčejných zákroků vestoje. Zároveň se však budeme muset soustředit na přesnost, jelikož čím čistější zákrok, tím nižší šance na ztrátu míče.

Teď se dostáváme asi k nejzajímavější novince, která se také mění rok co rok. Zahrávání standardních situací a penalt je neodmyslitelná součást každého vydání. U pokutových kopů by se mělo jednat o zamíření pomocí kolečka a následně naskakování síly, no uvidíme.

Podle EA se předělaly i základy střelby, což by mělo napomoci zakončení střel, které by měly létat přesněji. Naopak šance na zakončování z voleje a nereálných pozic budou podle informací sníženy, což je podle většiny fanoušků hry dobrý tah. Třetí a poslední sekcí je Fyzika míče, která přináší nové trajektorie střel.

Do hry bude přidána velká škála střel, od plavajících po nepříjemně padající. Realističnost s pak měl hře přidat Upravený systém pohybu. Ten představí autentičtější odrazy míče, ale také jeho kroucení.

Která z novinek se Vám líbí nejvíce a co by podle Vás měla EA ještě vylepšit? Bude gameplay v nové FIFĚ lepší, než v té uplynulé? Doufejme že ano, jelikož právě s ním bylo hodně lidí nespokojeno, teď už je to jenom na vývojářích, jak se k tomu postaví. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..