Rok 2020 byl pro všechny velmi náročný a zejména nečekaný. Nikdo se na podobnou krizi nemohl připravit, pro všechny to byla úplná novinka. Ačkoli se svět úplně zastavil, organizace Oktagon dokázala vymyslet způsoby, jak pokračovat dál. I přesto však přišla o spoustu peněz.

“Nebýt pandemie, neměli bychom problém vyprodat šest velkých arén. Klesly i příjmy od sponzorů. Celkově jsme přišli o několik milionů euro,” uvádí promotér Oktagonu Ondřej Novotný.
Jeho tvrzení doplňuje kolega Pavol Neruda, který uvedl, že se organizace Oktagon dostala zhruba na 30 % plánovaných tržeb pro rok 2020. Kvůli tomu logicky muselo přijít snížení výplat OKTAGON týmu i všech bojovníků.
Ondřeji Novotnému a spol. se ale náramně povedl projekt Oktagon Underground, který měl velkou sledovanost. “Navzdory všem útrapám v souvislosti s pandemií šlo o přelomový rok. Jako jediní jsme na scéně dokázali laťku nejen udržet, ale i zvednout. Za dosažená čísla ve sledovanosti v TV, na sociálních sítích i co se týče PPV si nás ve světě ještě více váží,” uvádí promotér a majitel Novotný.
Před organizací navíc je další zlomový rok. Na konci roku 2020 totiž skončila spolupráce s O2TV, Oktagon se tak bude poozhlížet po jiném partnerovi.
Na něm ale není životně závislý, jelikož si vystačí se svým prodejem PPV (Pay per view). Oficiální údaje o prodejích PPV nechce organizace zveřejnit.
Zdroj: mmashorties.cz