Spojte se s námi

Fortuna liga

Nové dresy, nový partner! Slavia zahájila spolupráci se značkou, která obléká Arsenal nebo Borussii Dortmund

Zveřejněno

dne

Lídr tabulky české nejvyšší soutěže SK Slavia Praha po letech obnovil spolupráci s celosvětovou sportovní značkou PUMA. Německá společnost tak nahradila dosavadního sponzora Umbro. Slavia dnes v odpoledních hodinách ve svém muzeu představila tři sady nových dresů. Venkovní variantu hráči poprvé obléknou již ve čtvrtek na hřišti Sevilly.

Zdroj: slavia.cz

Pro domácí zápasy pražský celek setrvá u svých tradičních červenobílých půlených dresů. Ty však bude zdobit zlaté logo PUMA na červené části dresu a nápis “Slavia” na zátylku. Prakticky beze změny zůstávají bílé trenky a modré štulpny. Poprvé v těchto dresech Slávisté vyběhnou 10. března 2019 v zápase s Baníkem Ostrava.

Červenobílá není pro klub jen náhodnou kombinací barev. Má totiž jistý historický význam. Bílá představuje čistotu sportovní myšlenky a čestný boj. Červená pro změnu symbolizuje vášeň a srdce, které do zápasů hráči vkládají. A červená pěticípá hvězda hrotem dolů představuje naději v době dobrých i horších časů.

Zdroj: slavia.cz

Venkovní sada je však úplnou novinkou. Slávisté ve spolupráci s Pumou vsadili na černou variantu. Dresy i trenky jsou navíc vyrobeny ze speciálního přiléhavého materiálu. S tímto typem látky se již setkali třeba hráči působící v české reprezentaci.

Aby toho nebylo málo, ukázal pražský celek novinářům také třetí sadu. Ta má specifickou žlutozelenou barvu a bude využívána při speciálních příležitostech.

„Třetí, slavnostní sada dresů vychází z barev, které nosí náš partnerský klub Peking Guoan. Bude využíván při mimořádných příležitostech a odráží hloubku našeho partnerství s pekingským klubem,“ komentoval Jaroslav Tvrdík.

Zdroj: slavia.cz

V nadcházející sezoně hodlá představit další speciální dres. Příliš informací o něm však neprozradil: „Z mého pohledu může jít o jeden z nejzajímavějších dresů v celé naší historii, je to opravdu nádhera.“

V nových oděvech se ve slávistickém muzeu představili zástupci jak mužského, tak ženského A-týmu. Brankářka Bára Votíková, záložník Ibrahim Traoré, obránce Jan Bořil nebo gólman Ondřej Kolář. Pozitivně se vyjádřil i Jaromír Zmrhal.

„Nové dresy jsou krásné a cítíme se v nich komfortně. Máme radost, že se na jednu stranu drží slávistické tradice a přitom jsou moderní a technologicky propracované,“ komentoval Zmrhal nové dresy.

Příznivci budou mít možnost zakoupit nové dresy ve fanshopu a v prodejnách sportovního řetězce SPORTISIMO, který se na začátku tohoto roku stal oficiálním partnerem Slavie a jejích mládežnických týmů.

Reklama
8 komentářů

8 Comments

  1. Mr. Kocék

    5.3.2019 na 13:31

    Odporné

    • Honza Blažíček

      6.3.2019 na 0:20

      Každý to vidí jinak:)

  2. Standa

    5.3.2019 na 16:37

    Slavia se opět vrací ke své značce PUMA, to je dobře… velmi slušivé !

    • Honza Blažíček

      6.3.2019 na 0:19

      Ano souhlasím, Slávistům to v nových dresech sekne!

  3. venasy

    6.3.2019 na 7:26

    Ze známých klubů obléká Puma již několik let také plzeňskou Viktorii. Takže sešívky, zase jste až druhý. A tak to jistě bude i v červnu.

    • Honza Blažíček

      6.3.2019 na 8:34

      Nechme se překvapit, kdo bude druhý na konci sezony:)

    • Michal

      7.3.2019 na 4:44

      Tak toto je pouze obnovená spolupráce, Puma oblékala Slavii již v dobách, když Plzeň hrála maximálně divizi a nikdo ji neznal

  4. jiří hora

    6.3.2019 na 10:37

    Už aby přišly odvetné kroky čínské vlády,kvůli Huawei…

Zanechte odpověď

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Reklama
Reklama

RUIK © 2017-2019