Reklama

Jak velký marketingový potenciál aktuálně skrývá naše Extraliga?

Česká nejvyšší hokejová soutěž má po dlouhé době velkou šanci prorazit a zviditelnit se. Účast Davida Krejčího, Tomáše Plekance nebo Jaromíra Jágra, který v posledních dvou zápasech vstřelil tři branky, přináší produkt, který by ocenili především v zámoří.

V minulosti měla Extraliga vysoký marketingový potenciál při výlukách NHL. Především v sezóně 2004-2005, kdy se kanadská televizní společnost TSN vážně zajímala o možnost přenášet vybrané zápasy.

Nechala si zaslat sestřihy utkání, do Prahy následně dokonce dorazil tým, který se snažil zjistit, jestli půjde extraligový reklamní led digitálně vybílit.

Dnešní doba nabízí obrovský mediální prostor sociálních sítí. Pokusit se oslovit anglicky mluvící publikum zajímavým obsahem v anglickém jazyce, rozhodně stojí za uvážení.

Nutno podotknout, že pro lidi v marketingovém týmu nejvyšší hokejové soutěže, by to rozhodně nebyl lehký úkol a na začátku by bylo nutno napumpovat finanční prostředky do realizace tohoto projektu.

Extraliga se momentálně potýká s velkým propadem návštěvnosti, oproti dobám před pandemií. Vrátit české fanoušky do hal a arén, by tak měl být stále úkol číslo jedna.

Zdroj: Twitter Robert Záruba

Reklama

Mohlo by vás zajímat

Komentáře

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Oblíbené